sâmbătă, 31 mai 2014

Ea Poartă Rochii

My Great Web page
Ca în Prag de vară.
Vara această am nevoie urgentă să-mi găsesc o prietenă ca să nu mă transform întîmplător în unul din acei holbaţi perverşi ce claxonează fetele de la volanul unei maşini...
Deja am început să-mi fac o schiţă, ea va fi o fată văratică, o întruchipare a celor trei luni, cu păr lung, şi prietenii ei vor fi nişte oameni de vară, care ştiu ce înseamnă să stea afară, nopţile-zilele, care ştiu să savureze un miros de copaci şi fructe, mirosul nopţilor şi dimineţilor, prieteni ce vor purta sandale fără ciorapi şi vor avea bune gusturi muzicale. Iar ea va juca tenis, va purta rochii florate, va umbla desculţ, va căuta ploaia în natura, ne vom stropi cu apă, vom adormi pe plajă, vom dansa pînă dimineaţa, ea va mirosi a zămoz, iar săruturile vor fi cu gust de căpuşună. Iar Toamna ne vom despărţi, ea e prietena mea văratică. Căci dacă vara evadăm din cutiile noastre din beton în întîmpinarea zbînţuitelor amintiri, dînd friu liber viselor noastre şi sufletului rebel, Toamna e timpul să ne întoarcem la gutuile de pe pervaz scriind poezii urmărind ploaia. Toamna-i altă soi, altă pentru că nu pot numi Toamna alt, Toamna-i altă.

Un comentariu:

  1. Scriu acest comentariu ca să îți fac un compliment, mi-a plăcut îndeosebi această postare, e plină de simț literar, e mai ”scriitoricească” . Am zâmbit îndelug citind-o . Îmi place ce scrii, îmi plac asocierile pe care le faci ,dar... e un pic neorganizat,asta se referă la alte postări, nu la asta, știu, pentru tine ăsta e farmecul, scrii fără să redactezi, cum îți vine din prima, nu te preocupi prea mult de gramatică, te exprimi așa cum îți vine, asta e frumos dintr-o perspectivă. Eu îmi permit să îți dau niște sfaturi, să mă dau un pic cu părerea, nu știu dacă ți-ar părea obiectiv sau dacă a-i culege ceva din asta, dar totuși o voi face. Ce am văzut de multe ori la tinerii care tind să se exprime este o încercare de a reda tot ce gândesc, sunt atâtea de spus încât nu știi cu ce să începi, unde să menționezi un gând, cum să nu îl scapi pe altul, această aglomerație de gânduri se remarcă, nu de toți , majoritatea citesc superficial, prind idei de prin colțuri și iși crează o imagine în final de genul ” are dreptate”, „are talent”, ”mi-a plăcut”, sunt însă oameni care văd fiecare cuvânt, și pentru ei contează mai multe chestii de cât o simplă impresie aparentă. Încercă să redactezi totuși, mai multă acuratețe face impresia unei persoane înțelepte. Mai fă alineate, textul se consumă mai ușor în acest mod. Elimină mai multe cuvinte de legătură, parafrazează. Recitește-ți postările , schimbă tot ce îți supără urechea, nu te complace într-o formă ”ușoară” de exprimare, mai chinuie-te, asta te ajută să te dezvolți.Sunt multe de spus, bagă limite, culege cele mai bune idei și ordonează-le ca și cum ai crea un design anumit pentru o încăpere, asta conferă gust. Nu am scris prea multe în această postare, dar mi-a luat mai mult timp de cât de obicei să o scriu , pentru că m-am gândit să formulez totul mai aproape pentru tine. Nu uita de gramatică, sunt o grămadă de oameni care vor să spună ce cred, cei mai inteligenți știu să o facă și corect, alții o fac ”haștea paștea”. Sper că am făcut o critică constructivă, ai spirit artistic, poți să îl valorifici mai din plin.

    P.S. Te voi urmări în continuare ;)

    RăspundețiȘtergere

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009