marți, 21 august 2012

Despre Tzolul(Wake Up Moldova) sau Pohuism de Ungheni




SAU PRIETENII LA NEVOIE SE CUNOSC

Salut
stimați prieteni, azi voi vorbi ca tată cu voi, voi vorbi ca tatăl unui copil cu niște băieți ce mi-au obijduit tare copilul. Voi vorbi fără ochelari rozovi, fără pudră, și fără aere. Niciodată nu am fost o persoană îngîmfată, invidioasă, mincinoasă, fățarnică și tupeistă peste măsură, mereu m-am străduit să fac bine, și omului să-i dau o atitudine bună și cel puțin aceiași atitudine să o primesc în schimb. Știți toți că produsul meu în ultima jumate de ani a fost mult iubitul sper eu, și urîtul Tzolul(acesta de fapt va fi copilul pentru care azi în scris mă voi răzbuna). Știți eu mă mir de pohuismul sau de ura, sau de invidia Unghenenilor că una din astea 3 este precis. Dăunazi am scris pe facebook, și odno că cicaă avem nevoie de circa 30 de oameni pentru filmările Țolului, mă așteptam că vor fi vrio 60 de doritori minimum, să vezi marea minune au venit doi oameni, doi,  doi oameni buni, doi. Și atunci eu trag niște concluzii, oare cum ne privesc pe noi oamenii într-adevăr, înafara de ceia ce aud în față că e bine, care e reala părere despre numele nostru, ce aducem noi în public, cu ce imagine venim, și ce brănd la urma urmei avem. Mie mii interesant de ce orașul Ungheni pe care mă strădui, să-l slăvesc în fiecare episod, orașul Ungheni în care se face Tzolul, orașul Ungheni pe care noi toții îl reprezentăm este cel care cel mai mult își bagă pula, in cel mai josnic, mizerabil și neghiob mod, în noi, de ce anume ei, cei care-s cel mai aproape de noi? De ce trebuie să aud de la oameni din Dubăsari că sînt gata să vină la filmări, de ce Orhei, Chișinău, Drochia, Ialoveni  sînt cu noi, Nisporeni, Călărași da unghenenii sînt cei, care ne ignoră și ne dau cu piciorul în cel mai josnic mod? De ce fiecare zice, da țolul e tare, da țolul e simpatic, rîd, se uită dau la prieteni, dar nimeni nu se implică in ajutor. Ap cum dar atunci arată țolul? Și aici îmi vine în gînd problema noastră cea mai mare, ca în bancul cu dracul, drace da de ce acest cazan îl păzește doar un drac, ei omule deoarece în acest cazan stau moldovenii, și nu are cine fugi, căci dacă iese unul ceilalți îl dau în jos. 
Noi nu avem cultură, nu avem nică cultură, și mulți din ei nici nu vor ajunge cu cititul pe aici, căci pe ei nahui nui interesează un blog, o părere, o ideie, și o meditație, lora dăle pivă și săx, prima nu o pot bea, a doua nu o pot face. Oamenii din Moldova nu sînt uniți singuri cu ei, nemaivorbind că cu Romănia, Rusia sau orice altă țară, ei nu sînt uniți cu propriul lor  gînd, ei sînt cei care plutesc în cosmosul invidios și în boala venerică letală sub denumirea mîndria de a fi moldovan. Mîndria de a te deprinde cu pohuismul, cu nașaru, ce cît mai ieftin, cu cumătrismul, cu hai te rog, hai mă rog, cu mita, și cu debilismul. Mîndria de a fi invidios încît dacă omul vrea și pe tine să te scoată în lume dar va fi un pic mai șef ca tine, nu accepți că cică NAHER șineva să te conducă. Pentru că noi sîntem un popor de oameni nerecunoscători, noi nu recunoaștem valorile și lucruri atinse de alții, noi nu zicem mulțumesc mamei pentru bucate, cu toate că au fost bune, noi nu zicem mulțumesc prietenilor că sînt cu noi, noi nu zicem mulțumesc și scuze, ce vrei de la o nație care nu poate zice mulțumesc, scuze și care întîrzie mereu peste tot, la nuntă întîrzie, la școală întîrzie, la întîlniri întîrzie, să se dezvolte întîrzie, aceasta este o nație pierdută, mai piertudă ca atlantita, nației care-i rămîne să arunce cu oule lui Șelin la Bălți. La noi de obicei, oamenii se tem de părerea publică ca de dracu, ca de iad, că dacă vecinul Vasea sau sasedka Liuda, sau padruga LariSUKA se uită altfel atunci e beda, e bîja, de aici și iese tupismul de a te duce la discoteca și de a nu dansa că cica se uită cineva rău, de aici este rușinea de ați expune sentimentele ca să nu te vorbească nimeni, de aici frica de a face sex, ca să nu se rîde de corpul tău, blea noi sîntem un popor de fricoși, din noi curajos a rămas doar statuia lui ȘTEFAN în Chișinău și bancurile cu el, da în rest sîntem cîcați în șortiși, ziceți că nu, demonstrați-mi. Noi ne-am deprins să nu susținum lucrurile de care cu adevărat ne pasă, noi vrem schimbare în țară, da este cineva gata să iasă la protest, noi iubim o fată, da este cineva gata să-i zică de asta, este cineva gata să zică adevărul, nu clar, că nu-i destul sînge în coaie, nu pot minciunoșii zice adevăr.
  Și aici îmi pare rău, căci dacă cuiva chiar îi place produsul Țolul, dacă cuiva chiar îi pasă de existența noastră, de ce nu ne ajutați, de ce totul ce este cît de cît bun trebuie să moară, de ce pohuismul stă în capul mesei și rîgîe,și de ce acest pohuism este de două ori mai mare a locuitorilor din Ungheni.  
Prieteni acest material a fost scris în urma frustrării uriașe cauzate de neîmplicarea la chemarea mea(Artur Botnaru) a locuitorilor din Ungheni la filmarea unui clipuleț de marca Țolul, la club yar ungheni. Nimeni nu a venit, și aici îmi pun niște întrebări la care aș vrea să aflu niște răspunsuri indiferenc că mi le dați aici sau  
Aici sau aici sau aici cui îi trebuim noi ?, cu ce ochi sîntem priviți ? , iubesc oamenii tzolul ? de ce nu ieșiți la filmări ? sau putem să inchdem lavacica.

OAMENI BUNI MAI AVEȚI O ȘANSĂ SĂ  NE SALVAȚI MÎINE DATA DE 22 AUGUST PORA  18-00 CLUB YAR, DACĂ AI PESTE 16 ANI VINO ȘI TE FILMEAZĂ ÎN ȚOLUL, PRIETENII LA NEVOIE SE CUNOSC

DACĂ TOT VREȚI LUCRURI NAȘARU, LA TOȚI CARE VIN LA FILMĂRI FOTȘI CU ȚOLUL PROMITEM.

65 de comentarii:

  1. vreau si eu sa jok cu voi )

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca oameni iubesc Tzolul pur si simplu acei din Ungheni sunt invidiosi pe voi ca ati ajuns atit de departe si populari
    daca filmarile ar fi fost in Chisinau la sigur ca ar fi venit min. 100 oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. mda..chiar acest popor ii "tormozz" cu tau.
    nui nici stima si nici respect ...
    Faceti o treaba buna!!!Succese!!
    La sigur vor veni cei care au citit acest articol si care l.au inteles..*)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat ca cei ce au posibilitatea nu au venit! Eu chiar ash fi dorit sa iau parte la asha ceva, dar eu sunt din Dondusheni, shi nu am pe nimeni in Ungheni, ca sa pot sa vin, sa particip la filmari shi pe urma sa am unde ramine sa inoptez...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si din nou,sunt din Chisinau,si as veni cu mare placere la ajutor.. Insa mesajul este indreptat mai mult celor din Ungheni)

    RăspundețiȘtergere
  6. numai peste 16 ani.. ?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am citit articolul complet si chiar nu am ce sa-ti reprosez! Acest articol este un pur adevar despre natia noastra(pohuista). Ce tine cont de aceea ca nu a iesit aproape nimeni la filmari: Asta e problema care tu si ai descris-o, caci daca chiar si in orasul meu se filma Tzolul si eu eram sa chem la filmat orasenii, atunci era fix asa sa se intimple. Tara PRAPADITILOR!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tzolul best of the best of the best... pacat ca nu am posibilitate sa vin in ungheni... (((*

    RăspundețiȘtergere
  9. Artur, chiar îmi pare foarte rău.....fii tare, totul v'a fi bine, poate mîine vor veni peste 60 de persoane)).....foarte rău că unghenii voştri nu vă preţuiesc, voi îi slăviţi pe cînd ei îşi bagă piciorul......ne grusti, totul o să fie super, ţin pumnii pentru voi ..şi, îmi place cum scrii)))

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar voi veni........sunteti super baieti

    RăspundețiȘtergere
  11. artur cit nai spune-o ,oricum mult nu se va schimba situatia

    RăspundețiȘtergere
  12. mda, pacat ca nu sint filmarile in Chisinau, demult urmaresc ce creaza echipa Wake Up Moldova,as vrea si eu cu ceva sa va ajut...

    RăspundețiȘtergere
  13. după părerea mea.. lumea nu a fost destul de informată...

    RăspundețiȘtergere
  14. Arture, nu mai fi si tu atat de trist purshisimplu unghenenii sint rushinoshi :D lask miine ne luam in maini shi venim ! Iubim TZOLU!!

    RăspundețiȘtergere
  15. plia, eu as veni macar pentru o foto cu tolul, nu mai zic cu ce placere mas introduce in grupul Tolul, dar nam posibilitatea, nus in tarà. (
    Da las '' Tàt as-shi ghini'' In orce caz ''Lavacica'' trebuie tinuta deschisà, si sustinutà de cei care au posibilitatea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Adevarat spus, pacat ca nu's din Ungheni :(
    Sper sa va reusheasca maine )
    Bafta )

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai întîi învaţă-te a scri corect cuvîntul "idee" şi pe urmă să vii cu acest articol - române!

    RăspundețiȘtergere
  18. dacă ai ști cât din tot publicu tău te place, și câți apreciază.

    80% se uită din invidie, 10% n-au ce face , 8% îs Naționaliști, și 2% le place cu adevărat ce faci, iar aceia is prietenii tai!

    Astia care striga din Chisinau, si Orhei si alta parte, tot n-aveau sa vina! Poti sa ma crezi

    p.s. e Roz, nu Rozov!

    RăspundețiȘtergere
  19. "Noi nu avem cultură, nu avem nică cultură, și mulți din ei nici nu vor ajunge cu cititul pe aici, căci pe ei nahui nui interesează un blog,"

    M-as anina de oricare spusa de a ta de aici ,insa doar mi-i destul sa citez asta ca sa inteleaga lumea ca blogul tau scirbos si ideile tale atrofiate pe nimeni nu-i intereseaza ,lumea face ,incearca sa razbata ,in timp ce tu ramai doar cu vorba .
    PS: Artur Butnaru - vocea ce glasuieste o limba spurcata .Vorbind in limba ta , esti un dibil

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Dragi baieti, nu va imbatati cu apa de ploaie, sunteti originali, dar nu si buni. Limbajul(inclusiv cel folosit in acest mesaj)-e de groaza , accentele rusesti in pronuntie, nu cred ca sunt produse ale culturii, chiar daca le place unor tineri. Nu tot ce extravagant e bun, ne ducem in ripa cu asa mod de a prezenta cultura.

    RăspundețiȘtergere
  22. E frumos motto-ul tau "Sustin unirea Moldovei cu Romania", pacat ca presedintii tai iubiti-si cel moldovean(Ghimpu) si cel muntean (Basescu) nu-l sustine.Ramine sa te gogi la cel ardelean dar nu stiu daca ai vreo sansa

    RăspundețiȘtergere
  23. n-ai ce iubi aici ! nimic original ... (+100500 in alt format si mult mai rau !!!) parerea mea )

    RăspundețiȘtergere
  24. "DACĂ TOT VREȚI LUCRURI NAȘARU, LA TOȚI CARE VIN LA FILMĂRI FOTȘI CU ȚOLUL PROMITEM.|"
    Se pune intrebarea, omul asta vrea unirea cu Romania? ASCUNDE-TE ! :)
    p.s - cineva vorbea despre cultura )!

    RăspundețiȘtergere
  25. Autorul e un copil, cu minte de idealist minor si fara suficienta maturitate pentru a intelege realitatea. Generalizatile despre Moldova si moldoveni, pentru care merita cel putin scuipat in fata, sunt atat de rautacioase si infantile incat nu incap dubii despre nivelul de frustrare a acestui individ.
    As putea combate cu usrinta 90% din afirmatiile din acest articol stupid dar asta ar insemna sa darui autorului cunostinte de care el, frustrat si complexat fiind, nu are nevoie.
    Am si un sfat pentru echipa Tzolul si, in principiu, pentru autorul acestui post inutil: faceti-va treaba si nu asteptati sustinere, nu asteptati in general nimic si nu cereti nimic. Iar daca in aceste conditii lumea va dori sa va ajute atunci sunteti bravo. Nu cersiti atentie, admiratie, respect etc. pentru ca cersind veti obtine doar promisiuni desarte si atitudini false (ceea ce si s-a intamplat, din cate am inteles din articol).
    Succese.

    RăspundețiȘtergere
  26. Baieti...sunteti sooper !!
    Nu trebuie sa faceti asta pentru ca cineva va place sau nu...trebuie sa o faceti pentru ca va face pe voi fericiti..:)..Daca nu va merge cu ideea asta..cautati alta....si o sa reushiti...Bafta :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Desigur ca sunteti buni ,desigur ca ne place Tzolul.si nu acordati atentie la invidia oamenilor pentru ca invidia e un lucru pe care oamneii nul recunosc nici makar ei insisi.Nu renuntati pentru cei care va doresk raul pentru ca ei nu pot fi la fel de buni ca VOI..Amintitiva ca daka renuntati le veti da sastisfactie.....Fiti Buni in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  28. Artue are dreptate...a spus totul asa cum este.....el a spus adevarul...noi pentru noi ne este greu sa facem ceva dar pentru altcineva nci atit..Putini au curajul Tau ...Respect...

    RăspundețiȘtergere
  29. implinesc 15 ani peste o luna
    pot participa si eu ???????

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca ai zis la sfirsit de "NAȘARU"...sigur nimeni nu va veni...pentru ca se vor teme toti ca tu ai sa crezi ca ei au venit doar pentru "FOTȘI"...(my opinion)

    RăspundețiȘtergere
  31. :D:D:D ialoveniu e cu woi :D:D:D:d

    RăspundețiȘtergere
  32. de ce numai peste 16ani?credema ca mai mult te poti astepta de la cineva mai mic decit la unu mai mare care se crede ca ieste mai presus ca orice si nu are nevoie de orasul si nu ieste in stare sa sustina pe cineva care incearca macar cit de putin sa ridice Ungheniul dar o face...

    RăspundețiȘtergere
  33. Articolul mi se pare un paradox.Cum poti sa vorbesti despre cultura si valori utilizind atitea cuvinte murdare si atitea rusisme?

    p.s:Tu tata al copilului "tzolul" ar fi mai bine sa te trezesti un pic la realitate . Poate atunci si "copilul tau" va capata meritele si atentia pe care le tot cersesti scriind articole..

    RăspundețiȘtergere
  34. Suntetsi tare TZOLUL...)) pacat ca eu sunt tocmai la Sudul Moldovei si nu va pot sustine mai de aproape...Bafta voua..:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  35. 1 nu aștept nici o susținere de la nimeni, decît uneori să ne acoperim cît de cît cheltuielile pentru a face un produs mai bun, tot pentru voi, pentru public.
    2 Nu cerșesc nici un repsect, nimic și cel care mp acuză de cerș, este un caz tipic despre care vorbesc în articol
    3 Chestia cu curajul se referă 100 de procente la tine căci mesajul care l-ai scris, l-ai tipărit, de pe anonim, ceia ce dă dovadă, că asuzi cînd merge vorba de ceva serios
    4 Combate ce vrei să combați din articolul meu, dar mai bine dute și combate corupția
    că cît de tare nu te-ai beșî niciodată nu a să mă convingi că moldovenii neplătiți, pot să facă așa ceva
    http://www.youtube.com/watch?v=ZG7F9G4AEak
    5 referitor la limbaj, nu-s marian lupu să vorbesc de la al 10 lea etaj cu omul de la primu, și să bac cuvinte pompoase că omul să citească și să-și bage cucu.
    6 Prostiile
    scriu laconic și îmi iau rămas bun
    Nevozmojno jîti bez mata esli bîlo tak pizdata
    ne naiti drugovo slovo esli utrom tak huiova

    aaaa tu șini ești hai la rivideri :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Vb asta cu dracii..da asaila noi vrei sa faci ceva bun nu ei te trag la fund.Lucreaza multi peste hotare si fac bani p/u a deschide o mika afacere si cind vin aici -un rahat pun nisti leji di nu pot deschidi ochii..sap cic nu va dusit pisti hotare//xaxa

    RăspundețiȘtergere
  37. Arture mai lasat cu parerea ca totusi mai sunt oameni calumea peaici..si anume lor lie greu sa vetuiasca aici indiferenti...e misto

    RăspundețiȘtergere
  38. Bv Artur ..imi place cum gindesti ..iar referitor la persoana care nu este de acord cu limbajul folosit ..Eu credca aici Artur nu a vrut sa ne arate cultura , a vrut sa ne arate defapt care este realitatea si ce trebuie sa schimbam aici la noi in tara ....limbajul e bun si imi place cum gindeste autorul .. haideti sa recunoastem ...fiecare dintre noi asa vb, nu se va schimba nimic bun daca Artur ar folosi un limbaj adecvat ..caci de cind e lumea moldoveni vom fi si moldoveni vom muri ..vom ramine cu acest limbaj si cu aceste rusisme multi ani inainte ...

    RăspundețiȘtergere
  39. Хотелось бы, вернуться "домой", но, на лицо рассовая дискриминация. Что-то поменять недадут, потому что голос одного человека в наше время ничто! Я люблю Молдову, город Унгены, но...

    RăspundețiȘtergere
  40. Daca e totul luat din viata, si limbajul , si manierele-atunci hai si om arata pe ecrane si cum ne ducem la veceu, si ce facem, ca tot e din viata si reiesind din noile reguli ale culturii- tot ce e din viata, e norma.Si care e rolul educativ, estetic al culturii?

    RăspundețiȘtergere
  41. Unii ar vrea sa vin dar nu au peste 16 ani..!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Мама я бросил курить

    RăspundețiȘtergere
  43. un limbaj foarte urit, foarte murdar. ar trebui sa sustineti cultura, dar nu sa o calcati in picioare. nu transmiteti nimic valoros

    RăspundețiȘtergere
  44. nu am inteles oameni ce nu va placew tzolul?
    mie imi place...toti oamenii skriu ka nu imi place tzolul da oricare om sta pe youtube si vede tzolul si se uita la el si se ride...si voi aici spuneti despre tzoluk..spunti mersi k vo facut tzolul...

    RăspundețiȘtergere
  45. Buan Arture ma bucur ac la noi in Ungheni ami sunt tineri care ii preocupa orasul shi comportamentul nostru fatza de el.Pacat insa ca toti cei care au venit cu reprosuri la adresa ta shi acopilului tau "tzolul" nu vor sa intzeleaga adevarata problema a societatzii facind pe desteptii cu comentariile lor acre nu costa nici cei 2 bani ai tai.Imi pare rau ca nimeni nu a reactzionat al cerintza ta de a participa la filmari,dar la noi in Ungheni dupa cite da dovada oamenii care nu le pasa de nimic shi nu le e in cot sa ajute sa participe shi sa sustina pe cei care cu adevarat vor sa faca acest orash prosper dindule adevaratele exemple scotzindule mashtile cele de fatzada shi incercind sa razbata la noi.Imi mai pare nespus de rau de persoanele care sunt bune numai de comentat...aratatzimi va rog ceea ce suntetzi cu adevarat shi deajuns sa il criticatzi pe cel care intradevar se staruie sa ajunga la voi..."Tzolul" suntetzi funny tinetzio tot asa shi tzinetzi minte noi suntem cu voi...pacat ac doar persoanele de la 16 in sus pot participa as veni cu placere ))

    RăspundețiȘtergere
  46. чем хуже у человека почерк, тем лучше он в постели". БОЖЕ МОЙ, ДА Tы ПРОСТО ЗВЕРЬ :))

    RăspundețiȘtergere
  47. numaidecit de la 16 in sus?? da la 13 14 ce nu se paote?

    RăspundețiȘtergere
  48. eu sunt din ungheni dar niki nu am stiut ca astepatii oamnei sa filmam la Tzolul?

    RăspundețiȘtergere
  49. damn. eu nici n-am ştiut de asta. abia azi am venit în oraş, n-am fost aproape o săptămînă şi sincer, dacă ajută asta la ceva, eu aş fi venit dacă eram în Ungheni.
    pare rău.(

    RăspundețiȘtergere
  50. Unghenenii isi bag picioru in Tzolu pentru ca va stiu pre bine brigada voastra ,da la restu - padavai rjaca.
    In concluzie : Inchideti "lavacica" ca "brendu" vostru bani nu va aduce.Da tu ,Artur ,poti sa te scufunzi ,pe linga asta,intr-o caldare de rahat.Cum s-ar spune "Для разнообразья" ,Paliubom nici o schimbare nu o sa se observe

    RăspundețiȘtergere
  51. sincer imi place foarte mult Tzolu,as vrea si eu sa fac parte din el dar cred ca distanta e prea mare..dacas putea ..as participa cu mare placere ..

    RăspundețiȘtergere
  52. CE sa facem ,daka asa este societatea de astazi....nui poti convinge la asa fapte mari....k ei nici sa se afirme in societate nu pot....nu ka sa mai participe la filmari...:d

    RăspundețiȘtergere
  53. kredk in primul rind trebuie ka unghenenii sa se invete a komporta....si apoi a filma...probabil de asta si le vine foarte greu sa se hotaraska sa se filmeze...poate ka au fobii de youtoube:d

    RăspundețiȘtergere
  54. Serialu asta a vostru e ca un pui nou nascut care schiopateaza... ce fel de apel poate fi la ungheneni, in general la oameni...cind e o revolta ceva serios si nu vine nimeni atuci da putem spune pohuism... da asa de un serial carei vai de capu lui... ma rog ori te asteptai da vina primaru si filat sau cum ?:D undei mintea ? :D

    RăspundețiȘtergere
  55. "Articol nervos".Se vad emotiile in totalitate.Din pacate nu pot sa critic nici o fraza.Asa suntem noi moldovenii,desi mereu prefer sa cred ca nu toti.Cat priveste proiectul "Tzolul",anul acesta am inceput facultatea,departe de casa,de prieteni,de orasul meu drag Ungheni,filmuletele voastre ma faceau fericita,sincer...eu nu pot sa nu ma mandresc cu asa personalitati talentate ca voi.Personal,anuntul cu prima filmare nu l-am vazut/auzit,dar cand am auzit de a 2-a propunere nu eram in oras,insa mi-am convins prietenele sa mearga,am inteles ca au fost multisori si ca ati putut filma...Mai baieti si fete mari,sunteti BRAVO,insa e Moldova...obstacole si greutati,tineri inhibati care nu danseaza la disco ca lumea vorbeste,asa cum scrie si Artur in articol! Inca un BRAVO pu initiativa,curaj,idei frumoase,dorinta pu ceva mai bun...si numai INAINTE,nu e loc in viata asta pu lamentari si pasi inapoi.Spor si Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. eu tot as vreu sama filmez in urmatorul vostru episod

    RăspundețiȘtergere
  57. Artur bratan nu ti agarci k tat as fie bine eu ku mare placere ash veni s ti vad s ma filmez pi akolo s ma prikalesk ku prikoalele mele kare tu le shtii :D da nam posibilitatea asta da dak as mai fie asha sheva as ma starui s ti ajut ku ce pot. succes in kontinuare!!!;D
    P.S: Белый)) Kishinau

    RăspundețiȘtergere
  58. Botnaru alege cuvintele,am sa te flocaiesk:)Ungheneni au nevoie de Tzol ca cinele de triper:)

    RăspundețiȘtergere
  59. Da...limbajul kiar lasa de dorit...shtiu bn k shtiti a vb...dar nu shtiu dc nu demonstrati asta....bafta...da nu laprostii...da la wakeup....kum spuneti si voi...treziti-va si lukrati bn in kontinuare!

    RăspundețiȘtergere
  60. Nish un fel de simtz omenesc in tara asta!
    Ma duc sa ma imbat si sa-mi bat fimeia :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Artur iubesk Tzolu ca Mama realina imi place tzolul da am 15 ani :"(

    RăspundețiȘtergere
  62. Respekt pentru kuraj si posibilitati

    RăspundețiȘtergere
  63. ash dori shi eu sa vin :(

    RăspundețiȘtergere
  64. vreau shi eu dar am 15 ani :( cu parere de rau

    RăspundețiȘtergere

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009