vineri, 6 mai 2016

Diferențe Amoroase

My Great Web page
                                     

Mă întîlnisem cîteva zile în urmă cu un prieten pe la Sun City, unul din oamenii cu care nu te vezi de mult timp dar cînd te oprești să-l saluți, poți sta la o discuție. Era și este un om neobișnuit țin minte prin clasa 7-a dansa Break Dance, atunci noi prieteneam cu două fete de clasa 9-a și puteam spune pe bune că Dragostea ne unea. Una din dragostele celea care-ți par ireale, imposibile, nelalocul lor. Amoresele noastre purtau două nume frumoase una era Stela, alta era Irina, a mea prietenă era Irina. Prietenă o zic cu avans, vroiam eu să-mi fie așa. Irina avea un păr negru, era  dezvoltată pentru clasa noua, nu avea niște forme voluminoase însă se contura bine figura unei femei explozibile ce urma să devină, era pasionată de rock în haine ca și în machiaj, predomina culoarea neagră în portul ei, chiar își făcea aceste săgeți la ochi, pentru mine acele săgeți erau un semn evident că eu vroiam să o strîng de mînă și să o sărut. Colegele mele în clasa șaptea erau un șablon evident, adică nimic special, niște fete care erau departe de un gust propriu, ba eu pot să pun pariu că le îmbrăcau încă părinții, poate așa era și normal să fie în clasa 7-a, dar din păcate cărțile pe care le citeam noi în drum spre maturizare, filmele care le priveam demonstrau că există excepții în așa vîrste fragede.

Stela era o tipă hard rock, în timpul cela capul îi era plin de Avril Lavigne, Dimu Borgir, Metallica, Linkin Park, Slipknot și pasiunea ei unicată față de Guns n Roses , ea avea două codițe împletite, maiourile în principiu aveau o stilistică rockuită completamente și des erau inscripțiile acelor trupe pe care le asculta, avea o geacă verde băițească și adidași Converși.

Irina mea era o tipă rock ca stil de viață, ea era o tipă provocatoare pentru mine, un june de clasa 7-a ce vroia să demonstreze că nu are frică și că este destul sărit de pe fix. Nouă-n patru ne curgea fesul des, pentru că Irina cu Stela aveau grijă să aducă vin de la bunica, din puținii bani pe care-i aveam în buzunare, cumpăram bere, erau anii 2007, o bere la 2,5 era mult mai ieftină ca acum și își făcea efectul splendid.

 Totul parea frumos, doar că drama mea și a prietenului de la Sun City pe care-l chema Tinu, defapt Constantin, dar băieții cu numele Constantin deobicei erau Costea, Costîli, Costean, el era un băiat neobișnuit dintr-o familie cu influențe și viziuni politice mai liberale și românești de aceea Tinu. Politica în Moldova defapt a intrat în orice sferă, a ajuns pîn într-atît încît de viziunile politice a părinților depindea direct numele tău cît și prescurtarea lui. De exemplu eu aveam în ogradă un Băiat, Vanea, el era Oriol și doi băieți Gheorghe, păi unul era Jora altul era Gicu, să ai așa zisă paganeală defapt multe însemna, eu mă feream și îmi era frică de momentul paganelii mele, nimeni nu se putea determina ce paganeală să-mi pună, unul era Miller, altul Rîba, Chiperi, Slon, Nigher, Maloi, Melinița, de toate și toate pestrițate, eu așa am învățat să deosebesc categoriile populației, dacă jargonul adresării era rusesc era clar, acea ogradă era mai mult rusească, dacă era Românesc, era Românească, 2+2 e 4.

Să revenim la Tinu, Tinu era mai înnalt ca mine și parcă-mi părea mie mai frumos, eu credeam că el trebuie să aibă mai mare succes la fete, plus acel break dance, omul se ținea în cap, învîrtea acele picioare fabulos pentru mine, iar coronița pe care o purta în fața mea era faptul că era un neînfricat de înălțime, putea să se urce pe un gard și foarte simplu să facă acel Salt în urmă sau în spate, nici o problemă. Dar eu nu eram invidios pe Tinu, zic poate așa o să fiu norocos, la el se trag fetele, fetele au prietene, cumva prietena ceea va rămîne și cu mine, cu Irina era ceva neclar, ea evident o depășea pe Stela, cînd veneau fetele de clasa 9-a toate împreună cu Stela îl urmăreau cu Tinu, mie acest lucru îmi convinea, eu cu urechile mele mari și cu nasul, defapt care nas, șnobeliul meu prea mare pentru acea față de copil pe care o aveam, mama spunea că am nasul lui Bunelul Pavel, la ei în familie este un Moș, Moș Vasile, la nuntă el cînd vine nasul lui este mai mare și mai lung decît o cravată, iar după mîncarea caldă servită se face vînăt și-ți pare că concentrația de vin băută stă în nas nicidecum în stomac, eu în fiecare noapte ânainte de somn mă rugam ca nasul să se oprească din crescut și să nu ajung ca moș Vasîle, el tot apropo avea o poreclă, Gavanos, era trasă defapt de la Havana capitala Cubei el foarte mult arăta a un străin, negru și acel nas,  pizdeț ce nas, Vasea Gavanos mai pe scurt, strașnic, pînă la fiori, ebati.

Irina asculta Gîndul Mîței, Alternosfera, mie îmi plăcea, eu mereu o lăsam să-mi arate muzică, ascultam cu ea cum Motoarele trag cu putere și zborul începe greoi, eu vroiam să o sărut, iar ea probabil se gîndea la băieții de clasa 10-a, 11-a, sau a 12-a, ea îmi povestea cîteodată de ei, eu nu iubeam să o ascult mie imi era ciudă pe toți acești pidari ce vor să mi-o fure pe Irina, odată ea mi-a povestit despre un cacoita ciuvac de Facultate cu care ea a ieșit, eu furios tot drumul mă gîndem să cresc mare și să găsesc acest Pedofil ce vrea să mi-o fure pe Irina, poate ea cu el ascultă Alternosfera, poate altceva nou ce mie încă nu mi-a arătat. Timpurile erau coibile, pe Tinu îl rodea acneea periodic, eu mă bucuram că aveam un ten fin ca popca de bebeluși. Cu Tinu după atîțea ani despre asta discutam despre aventurile noastre cu Irina și Stela.

Revelația era că eu nu am răbdat și i-am spus despre dragostea pe care o purtam față de ea, sfiala ma făcut să o anunț după vreo 5 luni în care înainte de somn îi așteptam cu sufletul la gură mesajele pe Motorola mea cu cartelă Voxtel, noi ne-am sărutat la ea acasă vreo 2 ore în continuu, eu îmi simțeam victoria, dar nu era să fie pentru că după aceste 2 ore de săruturi au urmat undeva 2 ore de explicații de ce noi nu putem fi impreună. Am hotărît cu Tinu să ne oprim la o bere în amintirea dragostei praibite și blocate de diferența dintre vîrste.

Fiecare din noi a trecut prin aceste momente cînd din cauza copilăriei sau nuștiu, aceste impulsuri sexuale care ne atacă mereu, SEXUALITATEA, strigă Freud, eu cu Tinu, cu o bere-n mînă am căzut de acord cu acest bătrîn, sexualitatea, suspinînd o constatez, sentimentul, atracția care ne ghidează de la începutul vieții, din cele mai fragede vîrste, am început a o căuta în cele mai vechi amintiri, vroiam să o prind în flagrant și uite că mi-am adus aminte.

Am avut eu o vecină pînă prin clasa 5-a, eu eram clasa 1, ea era clasa 12-a, așa eu țin minte diferențele noastre, dar eu am cunoscuto de pe la 4 ani, Mama mă mai lăsa la ea în ospeție cîn era ocupată la lucru pînă seara tîrziu sau cînd plecau cu tata la vreo nuntă sau cumetrie. La acea vecină mereu venea o prietenă Victoria, o fată înaltă, sînii deja îi erau bine formați, o țin minte într-un tricou verde cu un decolteu frumos și niște blugi care îi evidențiau talia, la ea chestia nu era în buci, era în talie, ele la balcon meștereau diferite salate, iar eu mă holbam la Victoria, nimeni nu știa ce era la mine în cap, nici eu nu știam, dar după atîțea ani pot afirma cu mîna pe Constituție că era sex, nu nu sex, dar SEX. Eu o vroiam în toate întruchipările mele, eu o întrebam pe vecină cînd o să mai intre pe la noi, o rugam să ieșim la plimbări cu ea, odată m-am urcat la ea în brațe și discret am întrebato dacă pot să o sărut, ele ca liceence mari, au început a chicoti și eu am sărutato ușor în buze, era o clipă de neuitat, buzele ei subțiri și roșii miroseau a spirit rebel de liceeancă, ea era o fată evidențiată parcă cu roșu, eu cu una de asta aș fugi de la lecții prin clasa 12-a, mereu, mai ales că la liceu ultimele lecții erau fizica și chimia, o catastrofă pentru un umanist lenos și înrăit ca mine. Norocul meu mă păștea într-o zi, cînd fratele acelei vecine a rămas acasă, era el, un alt prieten al său care se vede că a pus ochiul pe Vica, Vecina Maria și eu, prichindelul pervers din ușa de alături.

Eu vroiam din start să preiau inițiativa și să intr-un cercul imediat de atenția a Vicăi mie imi era pohui de toți ceilalți aflați în bucătărie, eu încercam să mă așez la ea în brațe, să spun poezii mai pe scurt să-mi folosesc toate armele din arsenalul meu perspicace de copil al unei creșe. Vecinul a observat alura mea și a zis
- Îl vezi pe maloi ce dă din el ? Dă să-i dăm voie să-ți puie mîna la țîțe. Mi-a luat mîna și a puso la ea la pe sîni, avea niște sîni ce nu-mi încăpeau în mîna de copil, iar eu încercam să-i cuprind cu tot înadinsul, vroiam să-i simt dimensiunile, să-i simt palpabil, să savurez perfect momentul, era apogeul meu, eu și dragostea mea imposibilă.
- Ce faci ? El e încă mic, dă-i pace nu-l învăța prostii.
Prostii ??? Care prostii ? Tot ce știam eu pînă la acea atingere îmi părea prostie, alfabetul limbei române îmi părea prostie, lecțiile de la Tanti Efimia îmi păreau prostie, nicidecum acei sîni, primii mei sîni, pe care nu am să-i uit niciodată.


O altă istorie se întămpla cînd tatăl meu pentru prima dată se pregătea să fie Naș, Godfather și chestii, cuplul pe care urma să-l cunune era compus din Fratele tatălui și Soția lui, ei tineri și frumoși, părinții mei la fel, dar mărul discordiei era Verișoara cu care a venit soția fratelui meu. Natașa, așa o chema pe acea verișoară, cu ea încercam să stau mai mereu, în rusa mea stîlcită pe care o știu de mic copil, o întrebam cum îi place în Moldova și alte mărunțișuri. Natașa era o ucraineancă frumoasă, deosebită, buzele ei erau pronunțate rotunde și cărnoase, ochii ei erau negri iar sprîncenele mari, îi evidențiau pupilele perfecte, avea niște sprîncene ce se aflau la o distanță ideală una de alta, un nas mediu cu nări medii frumoase, mîinele ei erau foarte gingașe, iar sînii păreau gata să evadeze, eu am traso la o plimbare spre Biserica din Sat. E o biserică veche imensă din anul 1922 se presupune că e un semi-sobor nefinalizat, copia identică a unui Sobor din Italia un proiect unic pentru Moldova, lăsat baltă și uitat de autorități. Era o zi în care a plouat, ea ma luat în brațe la un moment dat pentru că aveam niște ghetuțe vulnerabile în fața noroiului Moldovenesc, eu încercam în fel și chip să-i ating sînii să o cuprind, să fiu aproape de ea. Eu îi spuneam că o iubesc și că vreau să mă căsătoresc cu ea, i-am observat în acest moment ochii speriați și luați prin surprindere. Mă privea atent, în gîndul ei cred că se strecurau ideile, cît de prostesc arată o îndrăgostire la jumate de metru de pămînt, pentru mine însă nu era prostesc deloc, era o dramă, o dramă pe care eu involuntar o trăiam, eu nu eram bucuros să-mi văd rudele de aceeiași vîrstă, verișorii, eu vroiam doar să o văd pe Natașa. Înaintea somnului eu am strîns un buchet de Lilieci, pe care i le-am făcut cadou și am întrebato dacă pot să dorm cu ea ? Spre marea mea uimire părinții cît și bunica au acceptat ca noi să-mpărțim patul, eu vroiam să acționez, trebuia să cîștig un sărut.
- Te iubesc ! Vulgar i-am șoptit la ureche, fără nici o tactică, fără nici o acoperire, ca un prost. Eram copil mi se ierta, era sincer, eu nu știam ce zodie este ea, care este artistul ei preferat, poate ea asculta un pop rusesc, sau poate îi plăcea Okean Elizy, sau poate în genere muzica o deprima, nici nu știam cîți ani are, ea era a mea Natașa, care a venit din Ucraina.
- Ce-i cu tine, hai ea și dormi, e tîrziu, o să ne audă toți din casă.
- Nu o să ne audă.
- Cum nu, dacă tu în continuu vorbești ceea ce nu cunoști.
- Eu cunosc, că te iubesc.
- Tu nu cunoști.
- Pot să te sărut.
- Nu.
- Doar odată.
- Nu.
- Te rog ! Nu o să spun la nimeni.
Eu m-am apropiat de buzele ei, ireal, vă dați seama un copil de 9 ani încearcă să sărute o fată de 17. Ea ma sărutat, eu a doua zi mă simțeam perfect, dar ea se uita cu rușine, să vă spun sincer cel mai idiotic lucru pe care puteți să-l faceți cu un copil de 9 ani e să-i spuneți un secret și să vă așteptați că el o să-l țină. Eu l-am ținut, eu eram un copil care ține secretele.

Tinu rămase uimit de aceste istorii pentru că a lui urma a fi una fascinantă. Viața a trecut, eu eram singur la părinți deci creșteam un egoist care căuta să fie iubit și să iubească ceva mai mult, dar nu observam cum uneori niște purandele mă iubesc pe mine, dar Tinu mereu a fost un sufletist.

La o petrecere de Familie de Tinu se apropie o fată de 13 ani, el avea 18, începe să-l întrebe de universitate, de școală, ia transmis o cerere de prietenie pe facebook și i-a dat follow pe instagram. Pe facebook Tinu cu un ochi i-a privit fotografiile, majoritatea erau niște fotografii simple dar făcute cu gust, însă se remarca o încercare de evidențiere a formelor, ușoară, dar totuși încercare. Cînd a ajuns acasă în fiecare zi rimea mesaje de la ea, invitații în oraș, diferite fotografii provocatoare, ca într-un final la un frigărui destinat familiei să vină și ea ca invitată alături de părinții ei. La acel frigărui domnița la invitat pe Tinu la o plimbare, erau cireșii copți și la rugat să-i culeagă un braț, mergînd ea a hotărît să-l oprească pentru o discuție, importantă. Fetița i-a spus cu lacrimi în ochi că îl iubește și că el este sortitul ei. Tinu avea o soră care tot avea 13 ani, pentru el acest fruct era mai interzis decît merele pentru o arecare Evă. Dar totuși ea i-a rupt un sărut, el rușinat s-a întors la ai săi, spunîndu-i ”NU”. Peste 4 ani ea la 17 el la 22 primește un mesaj de la această puștoaică deja crescută, frumoasă, arătoasă. De ce nu ? se gîndește oarecare, drama e că în timpul sexului ea nu era virgină, se întîmpla la 14 ca la o tabără de vară un oarecare să-i fie primul.

Interesante sînt aceste iubiri imposibile, prin care fiecare am trecut, de la ele nu aștepți consolare, în această lume este cu vîrf și indesat dragoste neîmpărțită între doi subiecți aflați la marginea unei găuri, numită vîrstă.  Uneori vezi acest fenomen ca o nedreptate strigătoare la cer <<de ce ea e mai mare decît mine cu 20 de ani ???>> Sau mai mică cu 20, habar n-am ce ne conduce, ce ne lovește. De ce ea este prietena vecinei, sora prietenului, sau fiica unui prieten de familie, sau pur și simplă cea mai pizdoasă liceeancă ? Dar aceasta mi se pare o etapă evidentă a dragostei, momentul cînd tu doar poți să o simți fără anumite remușcări și consecințe, dragostea ca sentiment, nu ca anturaj format în mințile noastre și așa posesive și perverse, un suflu al curajului, cu toate frazele lui rușinoase, cu toate eșecurile și refuzurile, cu toate țîțele și cururile care vor îmbătrîni cînd tu vei fi apt pentru mai multe. Noi înțelegem că dacă privim în trecut aceste amintiri sunt la fel de colorate și de intensive, abundete ca romanele noastre mature, despărțiri, sticle de vin băute și sexuri după Chet Faker. Dragostea este frumoasă uneori în aparențele ei primitive și de moment, doar pentru că o poți simți și te simți viu cu acest sentiment în sine, ea te inspiră și te atrage în acest haos, în acest huier-buier, fără care ar fi așa de sumbru și plictisitor.

142 de lei a spus chelnerul. Tinu scormonește buzunarele.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009