miercuri, 6 noiembrie 2013

Gropițe

My Great Web page
În Moldova se întîmplă diverse fenomene metamorfizoeuropepene, Moldova intră în Uniune, iese  din Uniune, ceea ce mă  provoacă să gîndesc că Moldova-i ca sexul, ca să nu zic că-i ca altceva, intră-iese. Plămînii intelectuali a Republicii respiră cu diferite soiuri de texte, despre diferite soiuri de organizații, se apropie luna decembrie, chitanțile pentru Gaz, Maia Sandu devine  tot mai drasticul inamic al tuturor Odnoklassnicilor, iar noi, oamenii de rînd, ne mîncăm traiul, și ne trăim mălaiul, sau invers...nuștiu. Eu ca Guf, vse paiut pro mamu, pro papu, a huli, a ea spaiu vam pro babuliu.
Gropițe in da house. Măcar ceva frumos. Deci Gropițe, eu nu pre știu ce să scriu, dar știu că ele mie îmi plac, gropițele îs un fel de antiseptic. Eu vă zic, pentru a uita de toate probleme care sînt pe această lume nu ai nevoie, de cele 10 sfaturi despre cum să scapi de griji, de savanții care au demonstrat că buna dispoziție o aduce defapt Ceaiul-cu-fasole, totul ce ne trebuie în luna lui Lovembrie este o fată, ce trece printre frunze cu un zimbet inocent de copilaș, și ne privește infantil cu niște gropițe. În acel moment îndrăgostindute de gropițe, te poți  căsători din greșeală în întreaga fată, și uiți de Parafare, Chirtoacă, și alte ciken-tuken.

 

Rețeta contra depresiei este 1 bilet la teatru, 10 dansuri, 2 gropițe presurate cu un sărut(cantitatea sărutului este la alegere), Zîmbetul dintre gropițe se interzice de a îl înlătura chiar și la fierbere, iar spre sfîrșitul prepărării se toarnă un pic de vin roșu(Taraboste, Merlot.), și atunci cu cel mai mare curaj aprinzi, PoTv, Facebook și înțelegi că vreai înapoi în viața reală, în grabă închizînd, gadget-urile și altă șușară.
Dacă ați observat Gropițele nu se văd delocul cînd omul este, sobru, deci, dacă mereu am zîmbi unul altuia atunci, poate am observa acești intruși găuriți de îngeri ce merg printre noi. De fapt oamenii cu gropițe sînt favorizați, ei poartă în gropițe lumina soarelui, roua dimineții, lumina lunii, cîte o steluță de pe cer, și multe multe secrete, pentru că secretele așa-s de mici și jucăușe. Gropițele mi se asociază cu Veverițele :D, de ce gropițele sînt drăguțe, că sînt... De ce veverițele sînt drăguțe, că sînt...Simplu.
Ultimul timp îi popular să scrii despre ceva negativ, despre ură, despre dezamăgire, dragoste frîntă, cociugari chidaniţi, revoluţii, lenin şi iuţială din borş, da despre ceva frumos ca gropiţe nimeni nu scrie, nu trebuie aşa. Beu cafeaua, îmi mănînc bucata de pîine unsă cu ce am prin frigider, sărut răsfățat orice înfățișare cu gropițe, indulgent iertînd hihotitul vostru sfidat, însă monstruos de atrăgător.
Eu mă pierd măgulit în gropița orarului meu, cu dragoste, cu pasiune, cu EuroIntegrare.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009