marți, 12 februarie 2013

Cum Văd Eu Moldova (fotografii)

Astăzi, o să fie puţine cuvinte, puţine fraze, metafore, comparaţii în schimb vor fi multe fotografii, eu mă gîndeam dăunăzi, ce văd eu cînd zic Moldova, da poate nu am selectat chiar tot, poate ceva mi-a scăpat, am încercat să cuprind populaţie, să arăt ceva tradiţional, peisaje, olecuţică de obiceiuri şi în genere cu ce se asociază la mine Moldova, să vă arăt frumuseţea fetelor noastre. Să aduc un amalgam de fotografii ce se identifică cu imaginaţia mea care se numeşte Moldova. Sper să vă placă, imaginile sînt alese subiectiv. Nu sînt şi nuştiu davă voi fi fotograf, şi nu am fotografiat vriodată, dar dacă cumva voi avea ocazia fac un top din fotografiile mele.































































































































2 comentarii:

  1. Foarte aproape de suflet aceste poze,chiar te face sa zimbeste,sentimente de patriotist!!!bravo,Artur multa multa bafta si sanatate. p.s cu mult drag cristina :p

    RăspundețiȘtergere

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009