miercuri, 16 februarie 2011

Mai vine oare Primavara

mai vine oare primavara
sau stam asha in iarna moarta
mai vine oare ciocirlia
ori vom privi spre alba balta

mai vine oare soarele
sau stam sub neagra luna
mai vine oare dragostea
ori ma hranesc din ura
shi vreu eu iarashi sa intorc clipele discrete
insa traiesc inchis in mine am shi nam regrete

shi undes iar buzele tale
shi undes ochii tai
shi undei noapte cind intruna
ne sarutam in doi

eu te voi astepta an de an
in acelashi loc sub aceiashi melodie
tu sper sa vii sa ma salvezi
shi sami dai o noua nebunie
shi doar ink o clipa ink o noapte ink o zi sa fim mina de mina
shi apoi trec de la extaz la agonie
de la la viata la tarina

eu astept nu mai vorbesc din nou orbesc
dar itzi soptesc eu te iubesc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009